Det är som det ska vara

jaaa, fy vad underbart. snart börjar sjunde himlen och sedan är det som så att ONE TREE HILL dominerar så fett, men det har blivit lite ändrade planer i min kära värld för tillfället. jag ska sköta om hundar.
usch vad trevligt faktiskt, jag hoppas bara att den ena av dem (tjejen) kan bli lite mindre blyg. :P haha, men grabben han kan minsann vara helt perfekt. MUMS, vad trevligt :)
så att det blir till att tape'a det hela. ja så får det bli. jag hoppas bara att jag hinner se one tree hill i tid.
imorgon har jag tänkt mig att köpa en vårjacka - pengarna har ju äntligen kommit till sin rätta.
sedan blir det inget mer förrän sthlm, får se om man hittar någonting där nere.
kan ju alltid hoppas på ett inköp i alla fall :D


snart kommer dem, bäst att göra sig redo.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kom igen malin, dagens outfit ;)

2006-04-03 @ 17:27:21
Postat av: Anonym

jaa, och med bilder!!

2006-04-03 @ 17:28:02
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0