Fashion news

diadem - vad jag gillar dessa magiska ting, har en mängd färger och stilar och jag älskar de alla
tights - jaa, gula, vita, svarta, grå ett par till svarta och det kan fortsätta länge till! Köp dig ett par och använd
hänglsen - jag har sagt det förut och jag säger det igen! KÖP DEM! jag hittade ett par i budgetklass på H&M men de tog snabbt slut!
klänningen - helt klart en sak som alla kommer att bära i sommar, pasteller är tjusigast! min är ljusgul!
kilklackar - har kvar ett par sedan förra året, men det skadar inte att köpa ett par till!
converse - när blir dessa skor omoderna? de håller verkligen!
shorts shorts - jeansshorts så väl som cityshorts, själv gillar jag modellen med uppvik. Veromoda har snygga att investera i.
skärp i midjan - min favorit verkligen, jag gillar det där med timglas.
glasss - vad kan bli bättre än glass på soliga dagar? jag åt glass två ggr/dag i sthlm, tror jag?
små väskor - hittade en snygg senapsgul liten sak på H&M och köpte den direkt, häng den över axeln och stråla som solen i sommar
snygga handdukar - det är inte bara bikinin/baddräkten (som är en stor trend sommaren 2006) som ska vara snygg på stranden, handduken är minst lika viktig, själv ska jag köpa en rosa- vacker!
färgglada godisar - choklad i all ära, jag ÄLSKAR verkligen choklad, men i sommar kommer de att smälta lätt (om man inte är som malin och hinner äta upp dem snabbt som ögat) köp därför istället godisar som håller i värme i klara, söta färger!
headband med skärm - jag vet inte jag, men jag tyckte att det var en kul grej att köpa faktiskt, hittade en ljusgul! får se om jag använder den!
jeans efter passform - så kommer vi då till jeansen, här tycker jag verkligen att man ska prova sig fram efter hur man själv ser ut, har man en kropp som passar i stuprör, KÖP DET! passar man istället bättre i raka ben KÖP DET! det finns egentligen inget rätt och fel, gällande jeans. jag tycker om acnes höga midjor, men har dock inte köpt ett par, är bra sugen!
randigt på bredden - ränder såg jag överallt i sthlm, det fanns inte EN affär som inte hade dessa plagg. i alla former, i alla färger. köp det du tycker bäst om
prickiga ting - prickigt är inne det med, jag tänkte på det jag läste av ebba att det var ute, men Vavava? jag såg även det överallt och förstår inte varför det ska vara ute?
solbrillor - mörka är snyggast! helt klart! gillar även de röda som säljs på h&m för 50:-/60:- mycket prisvärt!
trenchcoaten - beige är helt klart bäst i test! färgen är oemotståndlig och vacker i sommarens fina väder, trenchen funkar så väl på vardagen som till fest! billiga varianter finns på H&M. vilken affär alltså!

frågor och svar? skriv.

Kommentarer
Postat av: maya

härligt inlägg:) det var mycket roligt att läsa och bra tips!

2006-04-23 @ 11:05:19
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0