Fiiiika

olala. usch vad jag har varit snäll egentligen. jag gick ut ur mitt rum, till mina kära bröder som sitter för fullt bänkade framför xbox och frågade sedan vad de ville ha till fika.
jag gick efter det ner och gjorde iordning + ännu mer gott! ;)
limpmackor med ost, bullar och TWIX GODIS. jag själv är mycket nöjd över mitt lilla påhitt.
till detta juice eller mjölk!
yeaaaah!
det var gottisch.

för övrigt var jag otroligt sur när jag vaknade denna morgon SOM VANLIGT nu för tiden då man märker att det ösregnar ute, jag tittade ut igen efter fem min, då var det snöstorm, igen efter fem min så var det ingenting, sedan kom det hagel. det går i en karusell runt runt. jag blir så otroligt trött på detta äckliga slask som finns på marken utomhus. genomblöt i alla skor. tråkigt.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0