näst sista dagen

innan LOOOOOOV och vet ni vad vi har kommit på mer? jo att vi ska hålla vår ekonomilektion imorgon på ett café istället - dvs GOOOOO FIKA! :D yeaaah. det gillar vi skarpt!
har faktiskt varit en helt underbar dag idag, eller där kanske jag överdrev, nää det gjorde jag nog inte! TOPPEN DAG,
bortsett från:
1. jag kommer på i bussen att jag glömt mobilen hemma, ringer hem med en kompis mobil och får sedan reda på att pappa hittar den på min tv (just ja. det var ju DÄÄÄR jag lade den för att jag skulle KOMMA IHÅG den. ajaj)
2. potatisburgare/potatisbullar till lunch och det är verkligen inte gott, men trots det så äter jag dem ändå, med nöd och näppe, annars pallar man inte dagen.
3. jag missar bussen och får vänta en timme extra.
ANNARS KANON:
1. jag fick skjuts av en fd. klasskompis från bussen, mycket trevligt ;)
2. jag blev där också bjuden hem till henne på tårta då det är dags för födelsedagsPARTAJ haha, vad fånigt det lät.
3. godiset är hur billigt som helst 2.90 vs 3.90 ÖVERALLT I STADEN! det gillas verkligen.
4. snart är jag i uppsala/sthlm och funderar starkt på att ta flyget och överraska med att komma imorgon istället för nästa vecka ;)
5. otroligt kul med emsan idag, alltid lika skoj! FÖRUTOM då hon är trött och på dåligt humör - haha då kontrar jag minsann.

tack.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0