röda jeans

yesss. jag har införskaffat mig ett par röda byxor. det är trevligt men desto mindre trevligt var det att prova dem. haha
1. FÖRST kände jag mig som en nystekt kalkon. vet ej varför, den enda människa som jag såg framför mig var kalkonen i pelle svanslös julkalender. haha. vedervärdigt.
2. jag började sedan inse att det kanske inte är så pjåkigt ändå...
3. jag bestämde mig för att lägga undan dem, och gjorde det också
4. fortsatte min tripp på stadens gator och insåg att jag faktiskt vill ha dem. mums vad trevligt.
5. det blev så att jag köpte dem, fram med kortet och gick sedan därifrån med ett smile i mitt face.

jag har även lärt mig en läxa idag. haha.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0