även roliga dagar har sitt slut

weelll, jag gick ner (för typ femtioelfte gången denna kväll) till köket och vad ser man där, jo min far som sitter vid sin dator och håller på att beställa en (gissa vad) splitterny digitalkamera, jag längtar verkligen. tycker inte om min egen, den är klumpig och allt, och njet.
men i alla fall den blir ju såklart INTE min. illa illa.

har även pratat med min kära kusin och min kära faster ikväll och det var mysigt - vid vissa snuttar.
mindre mysigt var det att under tio minuter lyssna på när vik pratade med en annan brud ;p haha, johanna. Fast hon är kanoners hon med och jag satt i den andra luren och skrattade ;P

vad mer kan nämnas? för tillfället är jag oändligt trött med tror inte på det där med att sova. uscha.
jag måste göra någonting. jag måste läsa något, ikeatidningen VART ÄR DUUU?
jag skulle tagit en då jag hade chansen, men ack sa grisen - ingen vet hur viktig du är för mig. allra minst jag själv.

hillsong är bäst och ONE WAY regerar stort. jag tackar Gud varje dag för att jag är Kristen.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0