i brevlådan. :)

vad har hänt idag?
jo jag har terrat fyra grabbar på mail (eller det var igår, men fick svar av två idag - tack!)
jag har ätit god lunch i skolan
haft tre timmars hål
slutat tidigare (vilket aldrig annars inträffar)
haft på mig ett par svarta kritstrecksrandiga "fin"byxor, till svarta pumps, mörklila linne och en svart stickad väst över + svart halsduk och svart midjekort/dubbelknäppt jacka. ja!
pratat med kära vänner
sagt upp ett ämne, och tror jag ska säga upp ett till
godisat ihjäl mig (håller på för fullt fortfarande)

men bäst av allt detta kan ingenting klå förutom denna gest som hände för några minuter sedan. SJUKT!
så glad har jag aldrig blivit.

jag kliver av bussen i min depression om att jag glömt husnyckeln hemma och ja, ringer min mor och säger som det är men i den stunden insåg jag att jag kanske ändå tog den denna morgon? i alla fall fortsatte jag gå hemåt, efter några meter till tänkte jag att "jag har säkert fått någonting i vår brevlåda idag" vilket aldrig sker annars men IDAG var en sådan dag som jag kände att JA, varför inte?

när jag då öppnar tittar jag igenom posten (lägg till detta nu att jag i min ena hand håller i en svensk litteraturbok "TUNG" och en tjock mattebok plus räknehäfte, i min högra finns, rättskunskapen, filosofin, svenskan, religionen plus körkortsboken, PLUS min handväska, PLUS håller jag i jackan i någon hand också och rätt som det är har jag bläddrat igenom; reklamen, halenspåsen, alla andra brev och räkningar och där nere ligger ett brev, adresserat MALIN.
VAVAVAVAVAVAVAA?
haha, jag har aldrig blivit så glad som sagt, ett grått med ett hjärta som ett frimärke, och jag tänkte bara WHAT? vem i hela friden har skickat ett brev "kuvert" till mig? jag var ivrig, Måste måste måste öppna det,
står mitt i vägen och skriker av glädje. so sweet.

så nu är jag idiotiskt glad och känner att varför? illa men ändå, det var det finaste jag varit med om, att skicka ett kort sådär är mycket roligare än sms. tack tack!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0