jag ber om ursäkt!

dessvärre har jag inte tillgång till datorn med bilderna i, illa - verkligen! jaja.
idag har jobbet gått snabbt faktiskt, riktigt snabbt, inte något krångel heller (bara det att en kassa slutade fungera sisådär mitt i) men annars helt okej :P

just nu hemma-outfit
- vit kjol - knälång (nej tack till korta kjolar - men är de korta ska de vara gjorda av jeans!)
- randigt linne till detta

bara skönt att ha när det är ca 22 grader i skuggan. VAVAVA? det är hur varmt som helst och det har varit det hela dagen, mitt i jobbet fick jag gå och ta av mig tröjan alltså, höll på att krevera! men men, det är ju kul för de som kan vara vid badstränderna (varav en sådan har jag inte sett till på hela sommaren)

imorgon ska mor och jag har filmkväll! myspys ;) sedan så nu vet jag faktiskt inte, jag är så trött så jag överväger faktiskt att bara gå och lägga mig - vilket är väldigt trist,
några vänner/nära bekanta skulle ha mys ikväll också men jag orkar helt enkelt inte, och det känns tråkigt, men ja, jobbar man såhär sent orkar man inte allt här i världen.

ja tack till candy.


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0