malin i all ära

Namn: Malin
Smeknamn: Mallis, malino, malla...
Ålder: 17 (18 i sep)
Längd: 170
Vikt: jag vet faktiskt inte
Favoritväska: Min nya quiltade ;)
Favoritkändis: Rachel McAdams
Skostorlek: 38-39
Hårfärg: ljusblont :)
Ögonfärg: Blågröna.
Favoritfilm: The notebook - helt klart!
Favoritskor: Nya skoletter
Drömjobb: Modereporter/journalist
Favoritbutik / Sverige: Vero Moda
Favoritbutik / utomlands: Zara.
Favoritkaffe: Usch - Fy och BLÄ!
Sofi eller Ebba: Ebba
Favoritstövlar: Helt klart mina svarta jag hade en gång i tiden, men klacken gick av och jag fick skicka tillbaka dem.
Hur mycket pengar lägger du i månaden på kläder: Mellan 1000-2000:- allt eftersom det är något jag behöver eller inte...
Hur många skor har du: Jag har aldrig räknat dem och kommer aldrig göra det, de ligger överallt och skulle ta en evighet.
Louis Vuitton eller Gucci: Gucci - helt klart!
Kilklack eller stilett: Stilett är mer "klass" och kilklack är mer "casual"
TV-program: OC och Grey's Anatomy
Drömutseende: Jag är bara den jag är och så kommer jag vara. varför drömma om något sådant?
Fulaste plagg i din garderob: De gamla nätbrynjorna man hade för x antal år sedan i ALLA färger
Snyggaste plagg i din garderob: Helt klart min nya svarta "tröjklänning"
Favorittidning: Veckorevyn YES!
Länder du varit i: Danmark, Cypern, Finland, England (skottland), Turkiet, Sverige
Länder du vill till: USA, Frankrike, Italien...
Favoritplats i hela världen: Stockholm i mitt hjärta...
Favorithändelse i hela ditt liv: Då jag är på Lovsångskonserter :)
Drömbil: BMW. MUMS!

Vill ha mest just nu..
Skor
: Ett par snygga stövlar och ett par Pumps.
Klänning: Poloklänning, otroligt snygga till vintern!
Väska: En snygg Marc Jacobs
Jeans: Några coola och sköna :D

Ett eller annat..
Chloé / Celine: Chloé
Fendi B-bag / Fendi spy: Bag.
Manolo Blahnik / Jimmy Choo / Christian Louboutin: Jimmy Choo
Latte / Cappucino: Jag skulle verkligen vilja tycka om dessa, men gör det ej!
Coca Cola / Pepsi: Coca cola (fast helst inget av dem, FANTA)
Paris / Nicole: Möjligtvis mer Nicole, men jag vet inte.
OC / Beverly Hills 90210: OC helt klart!
Puss / Kram: kramar :P världens bästa !
Pastasallad / Kycklingsallad: Kycklingsallad
Fläkt / solfjäder: Fläkt
Puccisjal / Alexander McQueen scull scarf: Pucci

Har du någonsin..
Önskat att du var någon annan? Jag tror inte det? eller jo eller jag vet inte...
Gjort bort dig för den du höll kär? Nej, vad är egentligen göra bort sig då man är kär? hmm.
Snubblat runt i dina klackar? HAHA, O JA!
Varit avundsjuk på någon? Nej? Kanske?
Hatat någon? Nej, Aldrig hatat i hela mitt liv, varför hata då man kan älska?
Druckit / rökt / knarkat: Inte ens en alkoholfri cider...
Velat rymma och skaffa nytt liv: Aldrig!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0