outfit (ar)

jag säger då det, jag har till och med INTE skrivit in alla outfitar. vi börjar från måndagens...

MÅNDAG:
det är första dagen i skolan, vilket innebär "första dagen, vad i hela fridens dagar ska man ta på sig?" det blev i alla fall följande:
- svarta skoletter
- svart diadem
- svarta korta uppvikta shorts
- vitt linne med rosett
- grå vringad stickad tröja över det hela
- gucci- väskan

TISDAG:
snart har man börjat komma in i vardagen men även detta krävs en schysst stil, vad ska man använda då om inte...
- svarta skoletter (ja, jag älskar dem)
- mina mörka jeans med hög midja
- randig tshirt (grå/svart) med puffärm - typ det bästa köpet - ever!
- uppsatt hår med ett annat diadem (rosett)
- min grå "A"jacka :P yes! snyggaste kapp/jackan som jag köpt i alla fall!
- LV- väskan

ONSDAG:
mitten av veckan och här känner jag nu att jag är "back in business". allt är i sin ordning och det är full fart på schemat som gäller. god mat skulle det också vara denna dag, detta firades med:
- röda (lackade) ballerinaskor
- mörka stuprörsjeans
- knallrött linne - längre modell
- svart långärmad tröja med tre stora knappar
- svart halsduk/sjal
- LV väskan
- Min grå kappa

forts följer i veckan, yes! :)

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0