åker hem

idag åker jag till mitt kära hem för att där hälsa på min familj, har varit här sedan i tisdags, och innan dess onsdagen, victor och jag insåg att vi kanske bör åka och hälsa på min familj så vi åkte hem och övernattade tisdag till onsdag.

well idag är det som så att victor är och jobbar och jag sitter kvar här, vi ställde väckaren på tio i nio, znoosade 2 ggr och vips missade vi tydligen hela julkalendern, vi trodde den började kvart över, så när jag tryckte på tv:n var den precis slut. jaha. kul liv.!

det är även luciakröning ikväll och skyltsöndag - så det blir skoj!

mer senare för jag ska kanske vara duktig bloggare när jag är i mitt rum.




btw. markus vann igår och han var solklar faktiskt, trots att jag mer älskar eriks röst.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0