ÅR 2006

Jag håller det jag Lovat och detta bevisar jag nu i en lista - Mitt år, 2007:

Nyhet: Helt klart Fuglesang. Oj, vad spännande det var
Kärleksögonblick: När Victor och jag pussades för första gången - 7 okt.
Känslor: I somras när Victor och jag åkte båt. Det var en ljuvlig känsla
Seger: Minigolf, mot Victor och Timmy. Jag vann och spelade på 53p - 18 banor. I aug.
Plats: Alanya med min kusin i aug, eller Manchester i Juni. Underbara båda två.
Vardagsmys: Kärlek med Victor.
Helglyx: Resan till Umeå med alla fyra, även till Sundsvall alla fyra plus Kg:s stuga. Riktigt mys.
Flopp: Att Cubus ska öppna istället för Ginatricot - Ledsamt
Maträtt: Kyckling
Dryck: Vatten - för det mesta.
Tv program: One tree hill
Skor: Svarta ankelboots
Plagg: Helt klart alla A-linjeskurna. Snyggast!
Stillikon: Ashlet Olsen
Accessoar: Örhängen och halsband. Diadem!
Väska: Guld - quiltade.
Makeup: Mascara från Loréal.
Träning: Vissa dagar blev det faktiskt promenader
Resa: X antal till Uppsala, Stockholm, England, Turkiet osv.
Drink: ?
Lyx: Alla gånger vi ätit på Oléarys
Butik: HM, helt klart!
Parfym: Dolce Gabbana eller Jennifer Lopez Miami glow
Sysselsättning: Shopping och skolan.
Premiär: Den dagen vi börjdade trean. Ett år kvar, ett år kvar, ett år kvar...


Kommentarer
Postat av: emma

"Flopp: Att Cubus ska öppna istället för Ginatricot - Ledsamt" herregud när bestämdes det här?! uselt :(

2006-12-30 @ 19:16:55
URL: http://livedeluxe.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja, riktigt kasst om man ska vara ärlig, men vem vet, cubus kanske kommer och dominerar?

2006-12-30 @ 20:02:59
URL: http://maaaliiin.blogg.se
Postat av: Anonym

HAHAHA Ashlet Olsen ? :S lät som arslet!

2006-12-30 @ 23:45:02
Postat av: Malin

haha, sant, det ska stå ashley ;) Hon har en grym stil.!

2006-12-31 @ 10:16:18
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0