ICAJOBB

48802-541
Ja, jag slutade klockan 15.oo idag och det kändes riktigt skönt. Fullt ös från det att jag klev in i affären - strax innan elva - till dess att klockan blev 15. Otroligt kul var det. Äntligen satt jag där i kassan igen, dvs. jag har saknat det litegrann - jag erkänner.

Alla roliga kommentarer alla vuxna/äldre har. När männen i familjerna ska handla och fruarna ringer hemifrån precis i den sekund männen har betalat. De suckar och säger, "jaja, jag ordnar det" så vackert som möjligt och går på en gång in i affären igen. Det är sådant man saknat. Myspys.

Jag saknar Min Älskling. Victor, jag älskar dig. Alltid.48802-540

  • Min outfit för dagen är väldigt enkel.
    Icatshirt - jeans och röda björn borg skor.
    Nu ska jag byta om! :)







 


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0