jag ser det snöar

det är inte sant. det snöar - äntligen till och med hemma hos oss, och det är stort! det brukar bara snöa inne i staden men nu, ett undantag, eftersom vi bor närmare kusten så kommer snön senare till oss, eller så hinner den passera inåt landet.

jag älskar det!

skrek till edvin att det snöar här vid matbordet, han trodde mig inte. men sedan: "DET SNÖAAAAAAAAAR" haha, han bara skrek, och efter det sa han "MALIN, ska vi sjunga?"
Jag ser det snöar jag ser det snöar det var väl roligt hurra...

här sjunger vi för fullt :D

såhär ska det minsann se ut på julafton, man kan alltid hoppas! OCH Det gör jag ;)


Nu ska edvin och jag titta på svensson svensson :P wiie. sedan dusch och efter det hem till victor - mannen i mitt liv.!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin bild du har tagit. Hos dig verkar det ha kommit rätt mycket snö. I Ö-vik är det inte alls lika mycket, dessutom har det regnat i dag, vilket gjort att vägarna numera är som skridskobanor... Snart är det jul och det är ju kul. Undrar om jag skall tjuvkika på julklapparna som ligger inne på kontoret? Nja, jag får nog allt vänta ändå...

2006-12-20 @ 18:08:51
Postat av: Q

Oj då! Jag glömde visst min korta signatur på meddelandet ovan. Men inte helt oväntat är det bokstaven, Q.

2006-12-20 @ 18:10:30
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0