JOBB

Det blir även jobb idag med, faktiskt. Börjar klockan 12 och slutar klockan 15. Inte för länge vilket är underbart skönt :) Efter det är det bara hem och käka, duscha och byta om, sedan åka in med familjen till staden. Jag blir avsläppt hos Victor och vi ska iväg tillsammans hem till en kompis och där ska vi då fira nyår. Ska bli riktigt roligt måste jag säga :) Mycket trevligt! Äntligen fixade det sig till slut :)

Vaknade 09.03 av Victors sms, haha, han är en riktig morgonmänniska - alltförofta! Och det brukar faktiskt vara jag som är det men ack sa grisen, han har tagit över det namnet! Totalt! Men söt som han är skrev han i alla fall ett sms och jag skickade tillbaka - och somnade om! Klev därför upp alldeles nyss, efter det att mor kom in och frågade om jag kunde klippa henne lite snabbt. Bara det att jag nu kom på att jag har alla klippgrejer hos Victor, några mil bort. Jaha, det var det det!

Nu ska jag käka frukost - Klockan går som vanligt! Måste byta batteri i min silvriga här ovanför datorn. Ja tack!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0