JULAFTON

nu är det jul igen :D

och vi har käkat gott, haft det otroligt mysigt med gäster och bingolotto :D det kan inte bli bättre.
för första gången detta år, trots ingen snö, har jag fått julkänslor så det dundrar om det. jag är så nervös för att vakna upp imorgon, höra edvins steg och knack på dörren när han väcker mig, för att sedan gå ner till granen och öppna lite paket, efter det frukost - julfrukost och mys.
btw. det blir julkalender och sedan det sista avsnittet av sunes jul

jag önskar att jag kunde fira jul med min älskling, men det går tyvärr inte, jag älskar dig victor, hur mycket som helst. det var så mysigt att åka hem till dig idag, pussa på dig och få paket + att ge paket. du betyder allt!

det var även riktigt skoj att lämna paket till lina + att få paket, sedan då jag kom hem var min morbror här, som åkt från sthlm idag, hur kul som helst! släkten är samlad imorgon klockan 12.00 be there.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0