kors i taket

48802-522


haha min far har blivit en äkta kock/bagare allting!
sist jag var hemma, alltså förra söndagen stod han där och kockade mat. mycket smarrigt.
och NU IDAG? jo, han ska baka bröd. haha, mor har satt honom i uppgift!.

kanske någon psykisk misshandel? nej nej! pappa är världens bästa och det är faktiskt kul att vara hemma med familjen såhär en söndag. men jag saknar ihjäl mig av victor i alla fall. får inte träffa honom förrän imorgon, well. jag skulle aldrig palla ett långdistansförhållande! USCHA!

har även lyckats göra filosofin. ha, det tog bara 1,5 h. skööönt. tre sidor blev det precis, och man får inte skriva mer än tre sidor - så jag hade TUR!.

jag ska snart sätta mig och titta på en julfilm med min lillebror, eller kanske båda av dem?

denna morgon kom pappa och väckte mig vid fem i nio och edvin och jag gick och lade oss i mammas och pappas säng. mycket mysigt. så tittade vi alla på julkalendern. den är ju så söt. måste se imorgon ocksÅ!

Kommentarer
Postat av: Johanna

maaaaliiin, tråkmåns, du bloggar så lite! BLOGGA MERA!!

2006-12-18 @ 09:51:33
URL: http://johannasten.blogg.se
Postat av: Q

Malin bloggar ju ganska mycket! Tänk på att det tar lite tid att skriva, samt att det är mycket som skall göras innan jul;)

2006-12-18 @ 15:33:27
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0