sjuk

idag är jag hemma från skolan, har verkligen haft ont i halsen de senaste dagarna (från badet som var i onsdags) och igårkväll kände jag att det bröt ut ordentligt :( så när jag vaknade idag ringde jag och sjukanmälde mig, eftersom vi bara hade bad som första lektion och inga fler kände jag att det var ingen idé att åka till skolan.

men vad gör man nu istället? ja, jag sa till victor att jag har två mål för dagen:
  1. skriva rapporten till rättskunskapen
  2. leta reda på sunes jul bandet och titta på det!
sedan kommer victor hem runt halv två, och jag längtar redan.

de senaste dagarna har sett ut på följande sätt;
tisdag: åker hem till victor och vi tittar på alla tvprogram på kvällen,
onsdag: hos victor, spelar kort och sådant, bara tagit det lugnt.
torsdag: varit här hemma och sedan åkte vi till hans mormor och morfar för att titta på hockeyn. UNDERBART är ordet. hur bra match som helst. modo vann med 5-2. skröder är en klippa!
fredag: här hos victor och lyssnar på rix.
tydligen väckte han mig inatt runt klockan ett och sa att klockan är halv åtta malin, du måste upp! Jag flög upp ur sängen och tände lampan,
han höll på att skratta ihjäl sig och sa "neeeej jag bara skämtade den är ett" jag morrar surt, "jag älskar dig malin" "MMM sa jag tillbaka" haha, stackarn, jag har inte ETT ENDA minne av den där incidenten ! :p
han satt uppe och skrev rapporten i org&ledarskap inatt. ojoj! jag sov som en stock :P

nu ska jag plugga och borsta tänderna!.
(för jag var snäll och gjorde frukost till victor innan han åkte iväg, ibland överraskar även jag!, igår firade vi två månader och det har varit de två bästa i mitt liv. :P älskar dig victor. :P)

Kommentarer
Postat av: Victor

Jag älskar dig gumman, du är det bästa som finns. Jag saknar dig redan och hoppas vi ses imorgon. Pussar!

2006-12-10 @ 01:50:10
URL: http://maaaliiin.blogg.se
Postat av: Malin

Victor: Jag älskar dig söta gubbe ;)

2006-12-17 @ 09:23:14
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0