ugly betty

jag tycker faktiskt att den serien är kanon - hur kul som helst, men som sagt, ingenting går upp emot grey's anatomy. yeaah.

just nu är jag hemma och myser med lillebror, har varit på apoteket och köpt pencilin PLUS nikotinfrisnus till min pojkvän som är så duktig så med att dra ner på det hela!

idag var det julbord i skolan och jag säger bara det, ananasen var suverän, så färsk och goood! mums. även köttbullarna (sådär 25 st skulle man lätt kunna få i sig) var himmelska. jag gillar det!

nu äter jag massor med havrekex, farmor har bakat och idag ska mamma baka mer!

modomatch ikväll också för den delen,  :)


På torsdag är det slut för denna termin och det känns riktigt bra! o ja!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0