vi på max

vi på maxde är så underbara, så otroligt söta och snälla ;P vad vi får skatta oss lyckliga, lina! ojoj!.
MYSPYS,,,,


igår var jag hemma då victor kom hem, han hade med sig världens sötaste, bästa nalle på nyckelring "me to you"- nalle, och självklart hade den en rosa tröja, "I Love you, always".. jag tycker verkligen om den kan jag lova, eftersom det är de bästa nallarna man kan tänka sig på denna jord!

sedan så kom lina och viktor för att hämta oss. Lina och jag visste absolut ingenting, utan det enda var att vi skulle ta på oss varma kläder och gå på toaletten innan vi åkte iväg :P. jaaha, sagt och gjort!  vi började brumma iväg med den snygga bilen (audi a6) och det gick inte sakta, illamående var man när vi klev ut utanför viktors sommarstuga. HUR MYSIGT SOM HELST!

de hade då självklart varit på kvantum dagen innan och handlat upp mat till femtio pers. Mycket gott ;P de lagade maten snabbt medan lina och jag satt och spelade kort med chips och tomteskum. sammanlagt tog det 25 min för grabbarna att få fram varenda ingrediens till tacosen och även att duka! Riktigt snabbt faktiskt. De tände ljus och vi var alldeles ensamma - ute vid havet. HUR MYSIGT SOM HELST!

efter maten så spelade vi kort, tittade på tv, och försökte göra efterrätten (chokladtårta och marsansås). Utan mjölk :P haha, de hade glömt mjölken, så jag försökte verkligen att göra det hela på vatten men det blev ingen större hit faktiskt. Riktigt äckligt. vi la på vaniljsocker på tårtan istället ;P mums vad gott det blev. jag hade då bytt ljus och tänt nya på bordet och på tv:n var det "extreme homw makeover" och det blev riktigt snyggt. HUR MYSIGT SOM HELST!

sedan så gjorde vi något mer antagligen, spelade kort lite smått, och efter det blev det storspel. CHICAGO! riktig match det där, tog typ två timmar och kul var det. vi har alltid så roligt måste jag få säga ;P och efter detta gick vi och lade oss, victor och jag till en annan stuga eftersom på tomten står det TVÅ. vi somnade och klev upp idag morgon. då victor och jag åt frukost i ensamheten eftersom vi inte fick upp de två andra människorna, gick och sjöng och allt men de fetvägrade :p
HUR MYSIGT SOM HELST!

sedan städade vi vackert och spelade lite kort till, vi är spelande par och efter det skjutaste de hem lina och mig, så jag är hemma hos MIG själv nu i mitt eget hem, där mor har gjort så grymt fint i mitt fönster. det är riktigt vackert! stjärnor hänger i mängder. jag gillar det ;P

så tack för en helt underbar helg och allting, det har varit riktigt mysigt, alldeles: "HUR MYSIGT SOM HELST!" det bäste var när lina gjorde så att det blev stopp i toaletten och victor fick ut och jaga en stor fet kvist/pinne med viktors fällkniv och det ena efter det andra, men min karl (som han är) lyckades till slut få bort allt stopp i toaletten :P han är manlig han!

jag älskar victor. :P du är bäst.

(på bildern ovan visas vi alla - nästan - på max en onsdagslunch! mums!)

Kommentarer
Postat av: Linda

Det var fint gjort! Vilka myskillar : )

2006-12-10 @ 18:35:32
URL: http://lindaeson.blogg.se/
Postat av: Lina

hahahaha tur att vi inte har med alla detaljer mallisbrallis ;)

2006-12-11 @ 16:57:27
Postat av: Malin

Linda: ja, de är de mysigaste i världen ;P helt klart! sådana saker uppskattas verkligen :d

Lina: haha, jag kände ju det, vissa saker ska man vara tyst om :D

2006-12-17 @ 09:22:38
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0