Företagsekonomi

Det var en gång ett T- konto, som hade två vänner. Tillsammans skulle de tre ställa upp med att utföra en affärshändelse. Det såldes en fåtölj för 6000:- Inkl. moms. bla bla bla.
Systermatisera händelsen i Huvudbokföring, dvs INTE grundbokföring.
Fåtöljen såldes på kredit - dvs Kundfordring!
GE MIG STYRKA!
På torsdag kl 8.oo - 11.15 gäller det. Ge MIG STYRKA jag orkar inte tänka något mer på det.
Jag gör så gott jag kan!

Jag älskar ROSA jag önskar mig DIG när jag fyller år! det är hur länge som helst kvar.
just nu: tuggar tuggummi och sitter och beundrar mitt rum. Kommer nog lämna tillbaka en av kjolarna jag köpte idag, har ångrat mig :P haha.

så kan det gå!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0