Knäppa saker!

 

¬ Ibland går man där på gatan och ser dum ut. Tänker på annat och filosoferar om framtiden, när det plötsligt kommer en välbekant som går förbi. Hälsar inte.
Sådant störs jag på, varför inte bara hälsa? Det kan väl inte spela någon roll om man hälsar på någon man känner eller inte?

¬ Människor blir glada oavsett. Men så kommer man till den där gången då man helt enkelt är i andra tankar och kan tyvärr inte göra något åt det, förrän det är försent. Då känner man sig dum som inte sa det där "Hej" ordet.

Jaja, man kan fortsätta detta länge. Men jag känner för att inte göra det.

Idag har jag precis blivit medlem här och jag känner att detta kommer att bli otroligt roligt.

Istället ska jag nu skriva lite roliga saker.
Jag älskar att shoppa nya saker, KLÄDER i alla dess slag, sminkprylar, VÄSKOR och Skor. Det är faktiskt en grej som jag också funderat över. De flesta som säger att de tycker om väskor tycker också om skor, eller tvärtom. Jag tror att det har att göra med att ordet "skor" finns i ordet "väskor", men vad vet jag?

Sist här och nu vill jag tillägga en grej som det sades på radion igår.
"Varför kan man äta samma (ikadan) frukost varje dag, men äter man två likadana middagar får man något fel?" That's the question My dear. Bye for now!


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0