allsång på skansen

oj vad dåligt det var denna gång, no offence to svt men illa med artister och sådant!
håkan hellström, jag skäms över att få säga detta men, vad du sjunger falskt... sanningens ord!
jag är dödstrött och har sovit en timme faktiskt!
vi har haft gäster och jag sitter i morgonrock.

nu ska jag fortsätta att titta på "a lot like love" sedan blir det dusch.

imorgon jobbar jag o8.o0-18.o0 ge mig styrka!
jag ska köpa en filofax - de är verkligen coooola och sedan kan man ha sådana där läckra postitlappar i dem! man håller även ordning & reda och DET gillar vi!
dagens tips idag faktiskt :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar dina tips! fler sånna :D

2006-07-12 @ 17:51:22
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0