can you reed this one? (av tess)

jaa du, nu ska vi se, av tess ( as usual - I hope she doesn't hate me noow) :P

UTSEENDE

1. hur lång är du? ca 170
2. hur mycket väger du? låt oss säga det som så att jag bryr mig inte och vet inte heller faktiskt :P
3. hårfärg och frisyr? mitt hår är blont blont (finally) och bara hänger och slänger - gärna med blont löshår också!
4. ögonfärg? blå
5. mest nöjd med? mina ringar jag har på fingrarna
6. minst nöjd med? den du ;)
7. skostorlek? 39 (I know - jag gillar det INTE varför kan inte jag få ha små fötter?)
8.Glasögon? stämmer bra det, men även linser - jag varierar!
9. har du några piercingar/tatueringar? hål i öronen. ett i varje - men haft tre i ena fast de finns tydligen INTE kvar.


FAVORITER

1. filmer? just nu: the notebook, alla sex and the city programmen och en prinsessas dagbok 2 HELT KANON
2. låtar? jag vet faktiskt inte - men just nu i sommar tycker jag faktiskt om "Paris Hiltons låt"
3. årstider? Sommaren Helt klart! Men vintern framför brasan är underbart! :)
4. mat/dryck? jag älskar Kyckling av alla dess slag - och dricker helst vatten, men har blivit bättre med MJÖLK! Kanon!.
5. djur? Verkligen inte ett enda :P Förlåt men det är sant.
6. den frågan försvann? Se där se där! :P
7. parfym? Gillar Gucci parfymerna väldigt mycket men även DG, DKNY och Jennifer Lopez Glow.
8. tv-program? O.C - Nummer ett forever!, grey's anatomy, one tree hill - ja ni förstår!
9. ämne i skolan? Otroligt svårt val, varje ämne inspirerar på sitt sätt
10. sysselsättning? shoppa - gör jag gärna, tittar på filmer - Tv;n och läser tidningar/böcker, umgås mycket med familj!

KLÄDER

1. vad använder du just nu för jacka? Inte en enda
2. vad använder du just nu för skor? det beror på vädret, sandaletter, seglarskor, kilklackar, espadrillos - etc.
3. färg på kläder? vitt för det mesta upptill - jeans nedtill osv.
4. favoritmaterial på kläder? Jag bryr mig faktiskt inte - men jag antar att det blir bomull
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? acne jeans. endast dem! jag köper de ALDRIG
6. favoritaffärer? H&M är favoriten men även Zara, Vero Moda, Ginatricot - smarta budgetaffärer - gillar vi!
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Ingen aning. men pengarna försvinner lika snabbt som jag får dem
8. favoritmärke? jag vet faktiskt inte om jag ska vara ärlig.
9. vad har du för byxstorlek? det varierar beroende på vilken typ av byxa. jag pendlar mellan tre strl i alla fall
10. vad har du för tröjstorlek? Typ 36 är väl vanligast I guess. Small och sådant, gillar inte när de är föör tajta så köper hellre en strl större, huvudsaken jag tycker om plagget - vad gör det om man har M på vissa ? Nada.

DITT RUM

1. litet, stort eller mitt emellan? Jag skulle gissa på mittemellan om jag ska vara ärlig :P
2. vilken färg på tapeterna? Jag har haft ljusgrå med en fondvägg (knallrosa) jag blev trött på det så nu är alla väggar VITA and I LOVE IT ;) släpper in ljuset perfekt,.
3. vilka färger går rummet i i övrigt? Just nu är det färgglada kuddar men vita överdrag på soffan och vitt överkast på sängen, "bok" möbler och silver blandat med vitt. Mycket rosa detaljer osv.
4. favoritmöbel och varför? Min sminkhörna - det ser ut som en typ av loge men lampor över spegeln och barstol med hyllor. I love it ;)
5. vad vill du ändra där inne? Jag vill ta bort alla överblivna hål man har på väggarna eftersom jag möblerar så mycket och byter positioner på tavlor/hyllor osv.
6. vad har du där inne av följande:
a) tv?
det stämmer - en plattskärmstv silver - jag gillar den faktiskt (har ju köpt den sjääälv :)
b) video/dvd? absolut. skulle inte klara mig utan. En dvdspelare över videospelaren som ligger under i tvbordet.
c) dator? yes. en bärbar men önskar mig en ny. kanske blir en dator man köper för pengarna man tjänar i sommar?
d) stereo? en silver sådan med "bok" runt högtalarna, Skitsnygg och jag tycker riktigt bra om den ;)
e) telefon? en svart bärbar Skitläcker. (idiotiskt smal) fick den i juni och jaa, snyggt "ställ" till den som är runt.
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? grannens hus - typ, vår garageinfart, blommor och två andra grannars hus och en altan - gungor Hur mycket som helst!
8. vad gör du oftast i ditt rum? läser böcker och tittar på tv ;)
9. vem förutom du brukar sova i din säng? Min nalle ;) I love it!
10. favoritpryl i rummet? Min boxer., Jag skulle inte klara mig utan den om jag ska vara ärlig. Den bästa julklappen.


BLANDAT

1. vad heter din morfar? det angår inte er, men låt oss säga såhär Jag tycker om honom suveränt mycket, världens bäste morfar.
2. var har du i din:
a) jackficka just nu? jag har aldrig saker i jackfickor - men kanske en krona eller så
b) skolväska just nu? en sådan har jag aldrig ägt faktiskt
c) handväska eller liknande just nu? min plånbok, nycklar, solbrillor, pengar här och där (från england), lipcyl, läppglans, hårspray, digitalkamera, mobiltelefon, Allt!
3. vad är du beroende av? allt för mycket gooottt man får in i munnen ;)
4. vilket land kommer du i från? sverige
5. vilken sorts lipsyl använder du? just nu labello lipcare - pearl and shine och jag HATAR den. Tacka vet jag vanliga hederliga blå vita ;)
6. vad tror du på? jesus ;)
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? jag är kristen och har varit det i hela mitt liv - aldrig ångrat mig
8. vad köpte du senast? GLASS :)
9. har du nåt husdjur? neej faktiskt inte, men har haft guppifiskar (som mamma spolade ner i toaletten)
10. vad bor du i? en villa ;) ett hus som jag tycker bra om.


GREJER


plånbok: en fake lgucci (om jag ska vara ärlig) men den är rosa i alla fall :P
tandborste: Ja, (just nu en gul och jag GILLAR DEN INTE! ska köpa en ny rosa - denna är bara tillfällig, mitt fodral är däremot rosa när jag reser)
smycken: oftast "bara" diamanter i öronen - men ibland något av ALLA halsband man köper fast aldrig använder
solglasögon: sex olika tror jag? sju kanske, orka skriva här om dem. Oftast pilot eller svarta
underkläder: det jag trivs i :)
nagellack: guld på tårna men inget på naglarna - för tillfället :)


Kommentarer
Postat av: tess

hahaha nej jag hatar dig inte, bara kul , då vet jag ju att du håller koll på min blogg :D puss

2006-07-02 @ 18:12:28
URL: http://touchoftess.blogg.se
Postat av: Malin

Haha, Att jag gör Tess ;) Du insiperar mig minsann! Fortsätt såå sötnöt ;) Pussss.! (& tack! )

2006-07-02 @ 18:18:40
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0