dagens dagens dagens

dagens bästa: godiset + a lot like love
dagens sämsta: otroligt lite kö, inget att göra blabla.
dagens skratt: alltid den där sköna mamman som alltid har humorn med sig varje dag
dagens aggression: tomglasrummet - varför krånglar det jämt?
dagens bästa tid: lunchen, man är hemma och äter rester från pajer sedan igår!
dagens kalkon: hur snygg är lordi på en skala? ugh,
dagens allsång: ska vi slå till med "tambo tambo" den är man känd för - nästan!
dagens minsting: sötnöten som handlade själv idag. så otroligt gullig pojke. jag blir käär.
dagens klädsel: som vanligt, icaklädd hade dock en svart polo idag - så idiotiskt kallt!
dagens frisyr: halvuppsatt - det var otroligt längesedan jag hade såhär, till och med mamma sa att jag borde ha så oftare
dagens kommentar: "hade det varit fröken sverige - eller finns det än? - så hade jag röstat på dig!" :)
dagens fartdåre: japp, min far med mina bröder plus morbröder at gokart!
dagens kalabalik: varför finns tsunamier?
dagens djur: ja, det är sant, det var längesedan jag såg älgar nu alltså, har nog aldrig sett dem live? eller? iallafall sprang två förbi mig idag och det var läskigt. usch vad läskigt.
dagens frukt: nektariner går som smör i solsken
dagens snyggo: jepp, I know
dagens längtan: ikea imorgon! :)
dagens städning: den har jag inte gjort än, det ser förskräckligt ut
dagens nu: jag vill titta på en film - wedding crashers
dagens måltider: lite blandat faktiskt inkl. kvällsfika och mellanmål - alltid! man mår som bäst då!
dagens telefonsamtal: en halvtimme långt, nytt rekord för att JAG ska ha ringt från mobil. :P smart?
dagens hejdå: JAG SLUTADE FÖR DAGEN!

tjolahopp. filmtime nu .!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0