dagens filmtips:

kalabalik är ordet, och du vet inte vad du ska hitta på en tråkig kväll? filmer - det är grejer det!

a lot like love
Sååå otroligt bra, ni förstår inte, söt och allt! Kärlek är den stora rubriken för denna film, speciellt mysig med pojkvännen kan jag tänka mig faktiskt :)

sex and the city dvdfilmerna
sträcktitta - det är ett måste! har du börjat med ett avsnitt måste du helt enkelt fortsätta, jag menar annars är det ju ingen idé, eller hur? Du är ändå fast - just face it!

wedding crashers
jag säger bara en sak - jag diggar denna film! Humorn är på topp och härlig kärlek visas på hög nivå! det gillar vi verkligen :) btw är skådespelarna inte speciellt fula...

the notebook
toppfilm av världsklass! Rachel spelar denna roll suveränt och ja, vill du se en snyftfilm (tro mig ALLA snyftar till denna film, tom min morbror - och då är det verkligen sant!) se denna! helt klart! rekommenderas stoooort! (jag vet att jag skrivit om den förr - men den är KANON!)

Kommentarer
Postat av: kristina

har du köpt the notebook någonstans, skulle vilja se den nämlige =) bra blogg btw.

2006-07-13 @ 11:36:25
Postat av: Malin

kristina: den är hur bra som helst, jag köpte den faktiskt på rusta - 139:-, otroligt billigt också! se den! och tack så hemskt mycket :)

2006-07-13 @ 18:07:01
URL: http://maaaliiin.blogg.se
Postat av: Anonym

Å en sak jag älskar med sex and the city är när carrie skriver på sin dator sent på natten ... man blir alltid så tankfull och alla underbara kläder jo jag håller med det är suvuränt!

2006-07-15 @ 21:37:50
URL: http://princesssparkling.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0