det är lördaaag!

lördagmorgon, jag vaknar och är tröttare än någonsin (med tanke på att jag inte lade mig i tid, eller att jag läste en tidning igårkväll/inatt till klockan tre kände jag  vid nio-tiden att jag ville sova lite längre).
mor och lillebror var ute och tvättade bilen och levde om, jaha, jag gick i alla fall upp innan halv elva och det var bra ;)

sedan så tog jag mig en rejäl frukost, efter det ringde jag min kusin och vi snackade på,
och lite senare bar det av ner till ica för att lämna en sak plus köpa lite grejer ;) mumsfilibabba!

nu sitter man här med min bror och vi lyssnar på the voice ;)  haha, bra kanal tycker jag i alla fall om man får välja mellan motorsport eller sång/MUSIK. :D

idag ska jag sätta mig ner och planera olika outfitar man ska ha i uppsala, i övermorgon bär det iväg.
just det, flyg ska jag också kolla PLUS ska jag läsa lite bok och tidningar.
jag längtar till hösten.

höstens mode är ALLTID snyggare än sommarens, jag har ALLTID gillat de kläderna bättre :) sååå otroligt braa!

ät solroskärnor, så otroligt gott! köpte mig en påse och den är snart uppäten, smakar som fågelmat :P haha. pss. jag är ledig idaaaaaaaaag (:

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0