en dag @ ica

ja, så har ännu en dag gått jobb - 08.o0-18.o0 och det tar på alla krafter man kan tänkas ha i kroppen.
otroligt kul när det kommer in människor man känner - men även också de man inte känner.
så många nya ansikten när det är sommar - och alla turister anländer!
mycket trevligt :)

kommer hem på lunch och vad hittar man i brevlådan om inte självaste - veckorevyn! helt kanon! jag hade glömt att den skulle komma idag - men glad blev jag som alltid :) klarade även att INTE börja läsa den under min lunch - som bestod av kött, mos och diverse saker till ex. sås, gurka och sådant!

när jag då slutat åkte jag raka vägen hem för att läsa denna tidning och jag gillar den som alltid! o ja!

klockan åtta är det related - nio top model - tio fotbollsfruar - ca elva sex and the city - SOVDAGS!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0