Hamnfesten 2006 (rix FM festival)

fredagen den 30 juni 2006

Det hela började med jobb från 10.o0-2o.15 (inte illa) direkt hem - för att göra sig iordning och sedan åka raka vägen in till hamnen i city!
otroligt kul - träffade en massa människor!
hem till Emma för att där sova över ;) (bilder kommer - det är hon som äger bilderna för tillfället så om jag frågar snällt kanske man kan bli ägare för en o annan)
när vi kom hem runt två käkade vi bullar och drack mjölk - mycket trevligt :) att lägga sig hungrig är inte något jag älskar direkt!
innan man kom i sängen och somnade var klockan 03.oo. vi vaknade i stort sett varje timme hela natten men klockan tjugo i elva drog vi oss upp för ännu en dag!

lördagen den 1 juli 2006

När vi vaknat gick vi ner och åt frukost - som jag skrev tidigare! ;)
 en massa gott och härligt och sedan tog vi på oss bikini o gick och badade ;) ungefär klockan 12.
Vi låg där (eller badade där) till klockan 13.45 för att gå hem och äta. hungriga!
fikade (jag åt bullar - emma åt två mackor) och sedan vingel fram och tillbaka om kvällen!
middag åt vi också och det var otroligt gott med pasta och kyckling mm.  godis efter det :)

efter att ha övertalat våra föräldrar om att hämta gick det till slut. vi fick åka in för ännu en kväll! det var kanonkul faktiskt - inte lika mycket människor men ändå! helt braa!
satt inne i fotbollstältet och tittade på brasilien - frankrike (usch - har aldrig gillat frankrike faktiskt! hualigen- vissa var ju mer intresserade än andra, emma och J satt bara och pratade HELA tiden - jag följde matchen så gott det gick).
det blev lite mer människor framåt kvällen och vi köpte även glass i hamnen. Varsinn magnum - Mums!

kvällen flöt vidare och jag åkte sedan hem runt halv tolv - var hemma cirka tio i tolv och åt lite mat innan jag gick och lade mig. ville titta på tv MEN jag somnade - jahaaaa!

söndagen den 2 juli 2006

vaknar runt halv nio och upp och hoppa!
frukost och sådana saker och sedan iväg.
köpte glass runt elva med min lillebror och hans tjejkompis.
hem och fikade runt ett.
iväg för att bada med familjen.
Såå nu har jag tagit två dopp på TVÅ dagar ;) otroligt!
men det är så fruktansvärt varmt 30 i skuggan - otroligt!
såå vi fikade ÄNNU mer :P haha, och snart blir det middag.
GRILLTIME, yes! grillat kött med potatisklyftor - inte allt för äckligt om jag får säga det själv.
världens godaste sås också om jag ska vara ärlig!

sedan ska jag nog bara titta på film och sådant ikväll är så otroligt trött!
vilken underbar HELG ;)

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0