jag är vaaaaken

och lediiig :) det känns kanon.
efter en natt med åska (pappa knackade på min dörr strax efter tre inatt och sa till mig att dra ur alla kontakter - om det bara vore en!) det var bara att kliva upp från min djupa sömn och börja gå ett varv runt i rummet!
jag som inte ens hade hört åskan denna gång, men sedan så, då kom den igen!
i tisdags dundrade det på som aldrig förr! och jag var livrädd, gjorde som alltid och gömde hela min kropp under täcket så bara ögonen och pannan syndes ;) det ni!

nu ska jag äta frukost - kunde inte sova längre, väcka mina bröder och sedan ska jag bara ha en lugn dag idag, för det behövs verkligen!

imorgon vill jag träffa mina två kusiner och min faster som kommit upp! yesss! de är så roliga och jag längtar redan!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0