jag känner...

hur tråkig jag är, men jag har jobbat idag och ja, vad ska man säga, jag jobbade från 11.oo-17.o0 därefter hem ljuva hem, lite summerland, just nu freddie - och sådana saker man stoppar i munnen! härliga tider!

nu måste jag packa packa, vet inte vad jag ska packa, men jag slänger ner litegranna i väskan, det jobbigaste är att packa alla skönhetsprodukter och sminksaker och hårgrejer och ALLT sådant! idiotiskt jobbigt, man vet inte vart man ska börja. men men, jag har lärt mig av erfarenhet

biljetten är bokad och jag ska åka iväääg :) weeo! inte så mycket bloggande, eller jo kanske faktiskt, det finns en dator i deras hem också! haha, men ska försöka att inte vara så nördig. see you. packningstime!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0