jobb jobb och åter jobb

jag jobbade i fredags, jag jobbade igår, jag jobbade IDAG. nu är det slut på jobbandet i alla fall för två dagar framöver :) weeo!
så det känns skönt att faktiskt kunna vakna upp och inte behöva tänka på Jobbet i första hand imorgon :)
blev lite stressigt igår när vigseln började 18.o0 och jag slutade 16.o0, skulle egentligen slutat 17 men gick en timme tidigare, det hade inte gått ihop annars med tanke på att vi åkte kvart över fem.

ikväll är det VM-FINAL! och jag är taggad som få, hoppas bara att italien är det också - det vore vedervärdigt om frankrike skulle vinna - jag är bara ärlig.!
lycka till båda två i alla fall :P

(min mor har somnat i mitt rum, och jag har skrivit upp en lista på shoppingsaker jag ska köpa imorgon, får väl se om det ger resultat - imorgon :)

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0