ny dag med nya tag

snacka om att vara off från bloggvärlden - men det blir såhär när man jobbar och står i, dagarna i ända
idag vaknade man kvart över sju av en STOR FET HUMLA som körde loss i mitt rum, jag höll på att bli galen.
det visade sig att den tystnade och jag smällde igen min "ebbas stil" vilket jag aldrig skulle gjort.
däri låg nämligen humlan och jaha, den dog faktiskt inte och det var tur.
vem vill ha märken mitt i boken? Inte jag i alla fall,.
humlan insåg då att det var dags att ge sig iväg, jag öppnade fönstret rakt ut och iväg det bar!
det var storyn om den DUMMA HUMLAN!

förövrigt började jag jobba 10.o0 idag och slutar klockan 18.o0 vilket är oändligt skönt.
jag slipper STÄNGA :D haha, så det ska nog gå bra. lunch 13.o0-14.o0

vad har mer hänt på gamla dar?
i måndags var det båt och bad
igår var det jobb hela dagen
och idag jobb jobb jobb!
i söndags lite bad och sådant.
tänka sig att MALIN badar, jag som inte badade NÅGONTING under 2005, eller vänta nu, 1 gång blev det nog i havet, fast jag tycker inte att den borde räknas, sjukt dumt.


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0