ojdå

vilken dag, film med brorsan ;) weeooo, vi åt godis och allting!
sedan så hade jag även köpt tre tidningar som jag läste efteråt.

och jag såg en film till själv och nu har jag precis duschat - där jag använde VÄRLDENS godaste LUX
- wine and roses - definitivt VÄRD vartenda öre - köp den, LUKTAR OTROLIGT GOTT!

och tillbaka till dagens oufit och sådana saker, grejen är den att jag inte skrivit någonting om det
pga, att jag ALLTID bär svarta kläder
pga my work
tyvärr!
såå alltså är dagarnas outfitar nu för tiden - black clothes - fula dessutom! ;)
haha

titta på tv ikväll, you've got it, och jag som köpte så mycket godis att det räcker till ett helt kvarter - eller endast till mig. :D

Kommentarer
Postat av: Sofia

Har den duschkrämen hemma, den är underbar !

2006-07-18 @ 10:41:16
URL: http://sofiaoutandabout.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0