victoria beckham - vart ska man börja?

hon som var så otroligt vacker i spice girls :P (som jag var helt galen i på den tiden)
hon var kvinnan som david beckham (som är världens snyggaste fotbollsspelare) föll för
hon är mamman till tre otroligt vackra barn
hon är stilikonen världen över
hon är och lanserar sina jeans mm
hon är kvinnan som aldrig äter..
...hur i hela fridens dagar har du tänkt att överleva Posh?


(kan aldrig promenera själv - utan måste ALLTID ha någon att hålla i, vad kan detta bero på, faller du samman annars?)



(det kan även bero på hennes kärlek till sin man - att de vill visa sin kärlek öppet - men jag tror även på att den övre meningen kan ha stor orsak till det hela.)



(hon var vackrare förr, enligt min åsikt i alla fall! hon är trots allt en trebarnsmor - jämför med alla andra fotbollsspelaresflickvänner!)



(tur att han räddar ifall hon faller)



(vem håller i vem?)


(då och nu, skillnad? svar: Ja!)

jag vill inte framstå som en totaldissare till victoria - men jag tycker bara synd om henne - hon kan inte ha det lätt! vad säger ni?







Kommentarer
Postat av: MyyZz

Hon ser ju riktigt gräslig ut ... speciellt på bilden vid bilen... ett jättehuvud på en minikropp:-(
Tragiskt att de ska behöva bli så smala ... det finns ju några exempel till.

tjing !

2006-07-05 @ 19:15:11
URL: http://myyzz.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0