vilka inköp!

åhh, vi har satt upp garderoben, och håller på inreda, well, jag har insett att jag behöver ha kvar min gamla. jaja, då blir det två + en + en + en till kläd(sådan som man har i affärer, lång stång med hjul vad kallas dem?) i alla fall, vi håller på att skruva och dona i rummet.

ja, jag skulle ha gjort det idag, men 1. min morbror ringde och han behövde akutklippning, 2. familjen åkte och spelade golf och jag malin fick åka in till staden för att köpa presenter - paket till min kompis som fyller år i helgen. jaha. det blev ett och annat till mig också.

från igår: dagens klädsel:
- vita lackskor
- jeans - stuprör men en kortare modell - ljusa
- svart lite längre tshirt modell med knyt i midjan
- svarta solbrillor
- vit väska

och sedan inköpen (veromoda):
- mörkgrönt linne - liknande mossgrön (partypartylinne) just det, det är DEN färgen som gäller i höst
- lila linne - jag har börjat älska den där lilafärgen som också den kommer slå igenom stort
- svarta shorts - uppvikta korta, skitsnygga, lite pösigare modell
- marilyn monroe tshirt - köpte den bara för att marilyn var på magen, läcker till jeans - helt klart!
- svart och grå randig tshirt liknande sak med puffärm, idiotiskt snyggt till shortsen! (höstaktigt)
jag älskar höstens kläder och jag vet precis vad jag ska köpa i uppsala, när jag åker ner!
mer inköp:
- underkläder! flera stycken, jag var tvungen!

inköp ikea:
- silver skål (alltid bra, jag har dessa till ögonskuggor
- ännu mer galgar, jag köper dem varje gång jag åker ner
- en silver(dubbel) stång där jag ska hänga upp mina skärp/bälten,. det är egentligen en handduksstång, men med min fantasi är det för skärp
- garderob, olala, jag älskar den av hela mitt hjärta. bara stommen vad dyr, men jag behövde såklart alla saker i den också, lådor, hyllplan, stång och sådana saker! skitbra förvaring! absolut!

dagens outfit: (bild kommer!)
- det nya lila linnet
- de nya svarta shortsen
- svarta tunna leggings
- svarta klackskor
- svarta solbrillor - favorit!
- vit/bronsaktig väska! suverän!
- svart cardigan (med mig)

dagens inköp:
- linsvätska
- presenter! yeaaah!
- ett silverhalsband - långt med ett hjärta, hur länge har jag inte sökt detta?
- lite smått och gott inunder
- en grön blomma att ha i håret - jag älskar blommor i hår än fast det är soo 2005.
- hårfärg, kanoners! behövs med tanke på att min utväxt ser ut som en fartrand på huvudet!

jag vet inte om jag fick med allt, men tanken var att jag inte skulle göra av med pengar dessa dagar! det går helt enkelt inte, man hittar saker - man köper saker!
det jag aldrig ska skaffa är "kreditkort" det är en sak som är säker, såå rädd för att man ska bli som "en shopaholics bekännelser" oh nej tack!

ikväll är det film klockan 21.00
imorgon jobbar jag.

nämnde jag att min familj är bäst i hela världen?
det är dem!
idag köpte vi lösvikt på kvantum, 29:-/kg. vi fick stoppa i hur mycket vi ville,
fem påsar blev det och vardera ca 1 kg. tack mor och far.
jag måste ge tillbaka icakortet! på återseende.

Kommentarer
Postat av: tess

om det långa silverhalsbandet med hjärta är från h&m så köpte jag ett likadant i guld idag :)

2006-07-20 @ 22:11:41
URL: http://touchoftess.blogg.se
Postat av: Anonym

haha, du har så rätt så rätt, visst är de snygga? ett stort fett hjärta med magnet på! riktigt bra, jag höll i guld också, men det passar inte på mig, tyväärr! annars är guld snyggast :) (jag kommer nog köpa det ändå haha, )

2006-07-21 @ 10:55:49
Postat av: Linn

Ojoj, vad billigt godiset var :) Vill cokså ha!

2006-07-23 @ 10:17:45
URL: http://linnandstuff.blogg.se
Postat av: Malin!

Linn: det var hur billigt som helst! köp köp ;) just nu sitter jag o käkar engelska kolor, lilla gottegrisen som finns inuti mig ! :D

2006-07-23 @ 17:51:49
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0