volleyboll för fulla muggar

... och vi vaaaaaannnn! MITT lag vann vann vann vann! vi var fyra stycken - vi regerade, vi tog oss vidare - VI VANN, tänka sig att man faktiskt Kan ta emot en boll då den kommer och även göra det omöjliga - skjuta över den på ett läckert sätt. hm, saker jag aldrig trodde har hänt och jag har överstigit Mig själv.

har även jobbat - handlat - käkat - fikat - och lite till sådana saker
och har också stekt pannkakor (amerikanska pannkakor) som jag ska ta med mig till lunch imorgon

ja, just det. imorgon, det är en sådan dag som är det bästa i ens liv (för två personer) de ska nämligen GIFTA SIG. jag vill också säger jag med ett stort leende på läpparna - men inte än förstås.
det ska bli såå mysigt att få se dem två hålla händerna och säga "I do" . ja taack!
bröllopet är klockan 18.00 vilket är ganska ovanligt men kanonbra,
jag behöver bara ta ledigt EN timme, så jag börjar 8.o0 - 16.o0. yesss! men istället har jag bara en halvtimmes lunch.

dagens bästa:
vinsten med beachvolley
dagens sämsta:
alla myggor som har bitit mig, det finns inte ett ställe på min kropp som INTE har ett myggbett.

berättade jag att jag fick gå in i frysrummet i affären idag för att det var så varmt? fult var det, men jag var tvungen. höll på att svimma av/avlida i kassan...

Kommentarer
Postat av: tess

maaalin :/ vart e du?

2006-07-08 @ 22:41:26
URL: http://touchoftess.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0