dagens outfit

sorry, sorry, jag har lagt ner dagens outfit på länge känner jag, det måste jag sluta upp med!
dagens outfit:
knallgrön bikini - H&M.
jaa det är sant!
har varit så otroligt varmt idag och jag känner att jag kunde inte ha några mer kläder på mig så en trekantsbikini därifrån eftersom min brun/beige är i tvätten sedan england, plus att de andra ville jag inte använda denna dag såå en GRÖN! :d (köpt i sthlm btw.)

gårdagens outfit:
lee jeans - ljusa - uppvikta (de är så otroligt långa - ska fixa det där på något sätt. hur kan man köpa FEL LÄNGDE PÅ ETT PAR JEANS SOM KOSTAR LIKA MYCKET OM INTE MER ÄN STUDIEBIDRAGET?
ja det är jag det :P
sedan en vit tshirt-blus liknande sak,
vita seglarskor
L.V väska
solbrillor och tofsen i håret.
(jag satt ju trots allt i bilen hela dagen :P)


Kommentarer
Postat av: K.N

Kan du sluta vara så jävla fjortis och försöka vara lite normal för en gångs skull?
Har ett ord att säga:
PATETISKT!!!!!!!
ha en bra dag, kram!

2006-06-20 @ 00:11:26
Postat av: K.

ehh okej, sånna pessimister måste ju också finnas ;s nej, du, du har en grym blogg. Fortsätt så! Såå kul att läsa- vore otroligt grymt kul om du även la ut bilder på dina outfits.

2006-06-20 @ 00:35:11
Postat av: K.N

Aa det vore jättekul om du kunde göra det. Du kanske rent av skulle kunna spela in en egen version av O.C...Den skulle säkert vara mycket bättre, hmmm du skulle nog spela Marissa va!?!
K.N skulle kunna spela Ryan, vilken jätte hit. Skulle nog slå igenom lika bra som den här bloggen;

2006-06-20 @ 14:27:31
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0