grillkväll

japp, ikväll smäller det! vi har laddat upp med 120 hamburgare med bröd.
det blir en massa "cupcakes" och liknande. haha, typ 60 gäster.
grillkväll - here we come! känner mig taggad nu.

- blommig klänning med löshår i håret! :) yeaaah det är mysigt när det är varmt ute och man springer barfota på gräset - eller i ?

har varit fotbollsmålvakt idag - haha, det gav inget vidare resultat!
har även badat i floden? ohh nej, det var för kallt - jag doppade fötterna!
har också ätit pannkakor och i efterrätt maltesers glass. mumsfilibabba!

har även hunnit med att gå i affärer här i denna lilla stad - och handlat mat!
mysigt, men mindre mysigt när man ser att lösviktgodiset här är sååå lite av smakerna! typ 4*3 lådor.
illa det! men det är iallafall karamellkungen :D haha!

ojjaaa. halv sju börjar vi, kom ihåg att klockan är 17.41 här för mig!
jag sitter vid en svensk dator i alla fall så att ni förstår vad jag skriver.


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0