hem igen

åhh vad jag har haft mysigt här i england, mycket dvd tittande särskilt inatt/igårkväll när vi efter en timmes diskussion kommit fram till två filmer hahaha, jag har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv,
spridda åldrar
spridda önskemål, alltifrån johnny english till 13 going 30 till mastermind till utanför din dörr
vi kom dock fram till att vi skulle se hundtricket (efter att jag och nina velat se "wedding planner" en gång till men ack sa grisen.
hundtricket och mastermind.
var bara det att vi insåg senare att de filmerna var utlånade.
ringde hem till honom som inte var hemma, vi blev arga och röstade om igen.
ingenting kom vi fram till
ringde igen
inget svar
sedan efter en stunds diskussion ringer det igen och då kommer han över med filmerna.
mycket bra val, har dock sett hundtricket innan men den är kalasbra, och alla tyckte om den ;) KANON!

sedan blev det mastermind och jag var rädd hela kvällen, nina också, vi la oss, rädda och skraja ;) haha.
men den var fantastiskt bra, hade dock täcke och kudde för, det är äckligt attlägga sig när det är kolsvart kl 1.oo

nu har vi varit ute på staden här och snart kommer the carnival förbi just precis på VÅR gata. såå skoj! jag har knäppt kort på allt och alla :D haha, mycket trevligt! dock är kameran psajkad!.

snart åker vi hem, om två timmar bär det iväg till flygplatsen! FY VAD TRÅKIGT!
jag kommer att sakna kulturen, alla som bor här, det engelska språket, de goda mintkolorna/karamellerna på sainsbury's (fast jag var precis där och köpte mig en påse till, 14 spänn, köpte även m&m som är så idiotiskt goda, men har dock ätit upp dem - bara i snack size och pappa blev arg för att inte han hann smaka :) haha)

igår fyllde k år och hon blev kanonglad för alla paket - vi åt jordgubbsmarängtårta, har nog aldrig käkat någon så god tårta!
plus att vi gjorde våra egna pizzor.

ska nog inte gissa på hur många kilon man lagt på sig på denna semester! men men, är det semester så är det ;)

nu ska jag titta klart på westford medan de andra gör mat :P
hemma snart som sagt, vilket jag INTE vill, ge mig styrka.!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0