icecream - cake

idag hade vi en uppvisning klockan 11.3o i aulan, och ikväll är det den sista!

hade även ekonomiprov idag i budget, satt 2,5 timme såå precis som min lärare sa att det skulle ta. helt sjukt. jag frågade, han sa "du kommer nog sitta i 2,5 timme" haha, jaja :P se där se där.

såå jag laddar upp med glasstårta och sitter här i mitt inköp för dagen.
min avslutningsklänning. jag har nog aldrig varit så glad faktiskt, jag trodde att den rosa klänningen jag hade på avslutningsmiddagen i nian, var mitt bästa köp, eller varför inte den andra rosa jag hade en vecka efter den middagen dvs avslutningen, men jag hade fel. jag är underbart nöjd över denna klänning. den skrek "Malin" i affären. :) yes!

ska fortsätta att läsa veckorevyn nu, skummade bara igenom den igår eftersom jag var tvungen att plugga plugga, inte för att jag gjorde det men ändå.

sedan ska jag titta lite på matten, efter det middag och åker klockan 17.3o in till staden igen för ett sista uppträdande, det har varit otroligt skoj ändå!

(förlåt för att jag varit dålig att uppdatera dessa dagar, men det blir bättre, har bara så lite tid)

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0