kalasbra

toppen, great, incredible, amazing etc.

jag har äntligen funnit en klocka som jag vill ha, den kostar dock 6oo spänn.
men ändå? jag VILL köpa den faktiskt.
alla mina har gått sönder, en efter en! dryga öde.

har pratat med emma i telefonen i två timmar ikväll, så skoj vi kan ha på en fredagskväll! trevligt att man umgås liksom, men det är mysigt ändå på fonen :)

sitter och tittar på "old school" för tillfället, finns inte sååå mycket att göra, tror att det blir lite skärgårdsdoktorn ikväll faktiskt, känner mig såå taggad! oj oj, imorgon ska man få sova ut! så otroligt skönt, tack och bock liksom!
på söndag blir det till att jobba. yes! sedan är denna helg över.
måndagsmorgon har vi sovmorgon i alla fall, börjar tio i tolv och ska säga adjö typ! känns nödvändigt eller inte? men ändå, måste dit och städa ur skåpet och sådant, gjorde inte det idag, konstigt nog.
jag låg hemma och sussade ;)



Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0