kopierat

av http://anina.blogg.se (hoppas att hon inte skäller på mig för detta känner jag ;) jag står henne i skuld)

Dagens. . .

... klädsel: just nu, klänning, innan shorts och linne, innan det bikini (men badade EJ)
... smink: foundation, rouge, vit/svart kajal, beige/silver/grå ögonskugga, mascara - lipcyl
... frisyr: löshår, utsläppt - med ett spänne
... låt: "när vi gräver guld i usa" har nu tränat den på piano i evigheter
... vill ha: en snygg bränna som jag ALDRIG får
... saknad: alla i sverige - tyyyp!
... roligaste: kasta macka i floden - äta pannkakor (värdens bästa kvinna till kock minsann det NI)
... tråkigaste: har inte tittat på någon dvdfilm än, PLUS att solen alltid gick i moln när man tagit av sig
... kramar: K (världens sötaste tjej som jag förövrigt sminkade alldeles nyss -dagen till ära - jag skrek att jag avlider hon blev såå otroligt snygg så det finns inga gränser - hjälp!
... pussar: min lillebror tror jag, han blir jämt pussad av mig på kinderna (han hatar det, men det ignorerar jag)
... TV-program: VM FOTBOLL
... köp: möjligtvis godis - men det köpte hela familjen!
... godis: maltesers - VITA hur goda som helst - plus lösvikt ALLTID!
... lunch: Pannkakor - efterrätt glass! som jag skrev :d
... kvällsmat: det blir som sagt grillade hamburgare med alla möjliga efterrätter som människor tar med sig!
... träning: fotbollsmålvakt på gården! DET NI! haha, förflyttade mig en meter i minuten!
... läsning: ingenting dagen till ära, eller vänta nu, en skylt där det stod "ta upp bajset efter er" (för hundarna i parken"
... nyttigaste: möjligtvis pannkakor, har bara varit onyttig idag - men lika bra för det lever jag..

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0