kopierat

Av Linn ;)

Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa?
Nej tack
Vilken årstid tycker du bäst om? Sommaren. Min högsta önskan är att fira en vecka i skärgården - men det kommer aldrig inträffa.
Brukar du sjunga i duschen? Alltid, stackars familj
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv? Ishockey - yes! VMFOTBOLL - alltid!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Absolut
Vad är viktigast för dig? Att umgås så mycket som möjligt med min familj och mina vänner!
Laddar du hem musik och film från Internet? Har aldrig gjort och kommer aldrig att göra det - olagligt faktiskt!
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? Spara och investera i en riktigt snygg lägenhet plus en bil - även ge bort en summa också till de behövande - bara synd att man måste skatta på detta också, eller?
Vad är det bästa med julafton? Att träffa min familj och släkt - kalle anka och allting! plus att se vad alla blir glada för vad de får - det är alltid roligare att ge än att få.
Tänker du mycket på ditt utseende? Kläder tänker jag på, men jag vet inte, klart man gör sig iordning på morgonen!
Vad får dig att slappna av? Att slöa framför tv:n, eller läsa en tidning/bok
Är du skyldig någon pengar? NJET. icke sa nicke. jag använder mina egna pengar om jag ska köpa någonting. det är mer andra som är skyldig mig, höhö
Är du mörkrädd? Alltid varit - kommer alltid att vara
Vilken färg är snyggast? ROSA, vad annars?
Tycker du matte är svårt? Det är svårt men intressant på sitt sätt :)
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? NEJNEJ! jag gillar stilen att bland kläder - för fullt!
det ska vara budget och lite lyxigare varje gång man är påklädd. yes!
Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling? Det beror på, ex gröna lund - världens största nallebjörn, har alltid velat ha en men får ALDRIG en, är det bingolotto - pengar så klart :D
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? Halvtio - tio ungefär, jag drar mig alltid upp på morgonen! det är kanoners!.
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska? Familjemedlemmarna, faktiskt! eller sitter jag bara och skriker på mitt rum. men det är faktiskt inte ofta jag blir arg. såå jaja.!
Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen? Varför inte? varför finns de egentligen? hööm.
Har du piercing? tre hål i ena örat och ett i det andra, MEN har bara ett i varje för de andra två har vuxit igen. jag känner mig inte manad till att skaffa några hål i min kropp!
Bråkar du och dina syskon ofta? Förr, men inte alls lika nu längre. Vi älskar ju varandra :)
Vem är den viktigaste personen i ditt liv? Jag kan inte säga att en av min familj är viktigast. ALLA i min familj. de är trots allt dem jag lever med!
Läser du ofta böcker? Varje dag kanske? när jag sitter i bussen/bilen, innan jag somnar osv.
Vad föredrar du för sorts filmer? Alltid älskat amerikanska highschoolfilmer! just nu är min favorit - the notebook, föredrar även pretty woman, och sådana slags filmer. Romantiska komedier!
Vad slösar du mest pengar på? Kläder och smink/hår - produkter
Vill du ha barn? O jaaaa, jag längtar!
Vilka tv-program som går just nu har du fastnat för? Related. varför inte?
Vilka länder har du varit i? Inte många alls, Sverige, Finland, Danmark, England, Scotland, Turkiet, Cypern.
Vilka husdjur har du haft innan? Jag har aldrig ägt husdjur - eller joo guppifiskar som min mor spolade ner i toaletten, jag undrar än om de fortfarande lever i våra vattenrör.
Solar du ofta? Nej det gör jag jag inte, jag är rädd för cancer??
Är du bra på att laga mat? Det kan man diskutera... men jag tycker att det är mysigt HELT KLART! :D
Var badar du helst? I en sjö faktiskt, hatar saltvatten!
Vad dricker du för alkohol? Jag dricker det inte.
Vad använder du för droger? Jag använder det inte.
Vilka djur är du mest rädd för? När jag var liten var det lodjur och jag håller nog Än idag fast vid de djuren!
Vad tycker du om monarkin? Det är kanoners.
Vilka språk kan du? Svenska, engelska, och en liten liten del tyska, läste italienska också i åttan men oseriösare lektioner får man leta efter!
Har du någon gång skadat dig allvarligt? När jag ramlade i fönsterbrädan vid sexårs ålder, blodet sprutade ur huvudet och jag fick sy, har även haft sjukhusbesök MÄNGDER med ggr gällande min mage
Vilken kändis är hetast? Adam Brody, Hugh Grant och Matthew McConaughey (hur uttalas detta efternamn?)
Gillar du att dansa? Det gör jag svar JA.
Vad har du för klädstil? Jag kan väl inget annat än säga det jag trivs i och det är oftast - mode!
Är du flygrädd? Faktiskt inte, JAG ÄLSKAR ATT FLYGA, har insett det på sistone, flugit såå mycket på slutet faktiskt!
Vad tycker du om rökförbudet på krogen? Suveränt!
Vad dricker du helst när du är törstig? Det är oftast vatten, men tycker om lemon/citrus i fanta är det va?
Vilken är din favoritglass? Oj hjälp, älskar i alla fall att äta direkt ur lådan. MUMS! vanilj el choklad.
Tror du på ett liv efter döden? Jag tror på himmelen. Tack!
Vilket kaffe sörplar du helst? USCH vad äckligt, men jga försöker varje dag att lära mig tycka om TE!
Vilket mobilmärke föredrar du? Motorola. loves it!
Vill du gå ner i vikt? nej!
Vad har du för personlighet? Pratsam och social, glad, mamma har nu även hon insett att det finns ingenting som kan få mig att bli tyst. stackars alla mina medmänniskor.
Har du varit deprimerad? Det har jag, många ggr.
Tycker du om sushi? Typ det äckligaste i denna värld
Tror du på livslång kärlek? Självklart. Det bästa!
Vad äter du helst när du ser på film? Lösviktgodis - inget annat alternativ är för mig lika gott!
Lever dina föräldrar tillsammans? Jaa det gör dem och lika kära än idag som för många år sedan!
Skulle du vilja träna någon typ av kampsport? Nej tack!
Har du tandläkarskräck? Alltid haft och kommer alltid att ha!
Har du någon gång haft självmordstankar? Nej usch NEJ!
Är du en morgon eller kvällsmänniska? Morgonmänniska, tror jag?! har det från min mormor.!
Vilken hårfärg har du naturellt? Blond blond blond - tack för blonda hårstrån!
Biter du på naglarna? Aldrig gjort faktiskt! är inte det äckligt?
Är du beroende av något? Det ska vara godis dåå.
Hur ofta motionerar du? hööm....

Kommentarer
Postat av: Linn

Mig Linn? Åh så hedrad jag blir isf, haha :)

2006-06-19 @ 20:37:07
URL: http://linnandstuff.blogg.se
Postat av: Malin

Just det, DIG LINN ;) haha. känn dig hedrad! nej då, jag blev som tvingad att stjäla den ifrån dig, hade inget att göra :) jag kan bara tacka och bocka! :D taaaack linn :D

2006-06-19 @ 20:40:28
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0