Lista

hittade denna lista hos... jaa tyvärr så vet jag inte hos vem - det är så många som har sådana här nu för tiden!

KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? Svart kort skepparliknande sak eller en mörkblå jacka
2. vad använder du just nu för skor? Alla möjliga. Oftast mina vita seglarskor eller mina remsandaletter, men även kilklacksskorna och converse eller varför inte svarta seglarskor eller vans? kan tänkas att de turkosa kilklackarna används - möjligtvis ett par andra converse eller varför inte ännu ett par? även vita toffelliknande saker och jag vet inte vad.. det jag känner för, kan inte komma på mina skor för de ligger huller om buller i hemmet!
3. favoritfärg på kläder? Rosa är en favoritfärg - men just nu säger jag GUL och MARINBLÅ!
4. favoritmaterial på kläder? Jag bryr mig faktiskt inte, huvudsaken de är Cooola.
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Allt jag ser i tidningar och sådant, men kan tyvärr inte komma på just nu faktiskt, vitoria beckham jeansen - de vill jag ha! ;)
6. favoritaffärer? H&M, Zara, Ginatricot, VeroModa, även New look (england) tycker jag om
7. favoritmärke? Louis Vuitton, Chanel, Marc Jacobs men även Levi's, diesel och sådana stuff.

GREJER
vad har du för:
2. plånbok?
En rosa (fejk LV), En beige, En Brun/beige, En svart, En Beige björn borg, En Rosa Gucci som jag använder just nu!
3. smycken? Alla möjliga, men jag är svag för diamantörhängen - vackra saker!
4. solglasögon? sex stycken olika men använder oftast mina stora svarta - mörka eller mina pilotisar.
5. nagellack? Guld och "chick" från Make up Store men även ett rosa från isadora!
6. mp3? Rosa "zen" en sådan som finns i alla möjliga färger!
7. mobil? Motorola - den där rosa. haha, vet inte vad den heter - jag älskar den i alla fall!

BLANDAT
1. vad har du i din:
a) jackficka just nu? jag har aldrig haft saker i mina bakfickor och kommer nog aldrig att ha det. OBEKVÄMT är ordet!
b) handväska eller liknande just nu? Oj hjälp, en hel del läppglans - lipcyl, almanacka, dagbok, gucciplånbok, mobiltelefon, nycklar, digitalkamera, oftast olika sorters tuggummin, skräp, tidningar JA, jag tar med mig det mesta när jag är ute på vift!
2. vad är du beroende av? Att allting ska vara snyggt och prydligt - hualigen för stökiga HEM!
3. vilken sorts lipsyl använder du? Lypsyl orginal - den blå! Forever en klassiker!
4. vad tror du på? Jesus of course
5. vad köpte du senast? Allra senast jeans och en skjortklänning från veromoda - oj där rök det pengar! Men även IKEA - shopping! snart ska jag minsann göra iordning MITT RUM, blir galen på att pappa alltid har något för sig. ILLA!
6. har du nåt husdjur? Bara en Nallebjörn!
7. vad bor du i? En villa.

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej!Sjysst blogg du har!Snor listan ifrån dig om det är ok?Ha det...

2006-06-21 @ 17:17:31
URL: http://snodden.blogg.se
Postat av: Malin

Madde: Tack så jättemycket tjejen! Absolut, det är bara att ta den :)

2006-06-21 @ 20:10:31
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0