StoltHET!

jag har nog aldrig i hela mitt liv varit så stolt. Jag har för första gången gissat rätt på ett resultat inom sport.
jag skulle ha satt pengar.
pappa stensäker med 2-1 till sverige
malin stensäker med 2-2 :)
och vad blev det...
om inte TVÅ - TVÅ! YESSSSS!


Henke Larsson, DU ÄR EN KLIPPA - En guldklimt från OVAN! du visade inte mycket under själva matchen men vad kan man säga, När det gäller - då är du där med foten. Kanoners!

Marcus Allbäck har alltid varit min favorit (har alltid varit stolt Örgryte-supporter) Mycket trevligt att du var där med huvudet! Oj oj, men du var kanon matchen igenom, bra ändå att du byttes ut - då är du pigg och alert på LÖRDAG!

Tyskland nästa då grabbar. :)

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0