studentens lyckliga dagar..

det är otroligt ändå. ett år kvar!
härligt drag liksom, mycket trevligt inne i stadens gator! alla bara skriker och stojar!
stressig dag, fram och tillbaka flera ggr, nu måste jag VERKLIGEN packa,
om 9 timmar ska man kliva upp för att sätta igång resan.. uschhh vad nervös jag blev nu känner jag.
nytt land till och med? :P oo jaaa, det drygaste kommer vara att åka bil i timmar.
men jag har ju laddat upp med min bok - den kommer troligtvis att läsas ut :P

dagens outift:
eftersom bror gick ut nian så ville man ha finkläder idag med :P det blev en blommig klänning med halterneck och till detta en vit cardigan - vita seglarskor.
vit väska också för den delen!

nästa gång in till staden: jeansshorts uppvikta till en randig tshirt och samma skor. plus en svart sjal runt håret. eller jaa, håret hängde och flängde.

nu ska jag gåååå.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0