Åhh ge mig sommar

Sommar sommar och sol.
Kan det bli mycket skönare.
Jag sitter här nu och tittar ut genom fönstret, solen bara spirar skönhet och lycka.
Men snön ligger helt och hållet på marken. Det är faktiskt mycket mysigt.

Trots allt detta vill jag ha sommar. Jag vill kunna ha bara ben, shorts och linne.
Solglasögon på facet och mascara som är så trevligt.
Blonda söta små slingor i mitt bruna hår och endast en tofs så det är uppsatt.
Bikini under på så sätt blir det enkelt att bada.

Kubb som spelas, musik som hörs, grillning som sker och fanta som hälls.
Jaa kan det bli bättre?
Någon som känner som mig?

Det är ändå mysigt med vinter - bara det att jag vill ha en öppen spis.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0