dagarnas outfitar

  • Nu ska jag göra en sammanfattning över fredagens och lördagens outfitar.
  • Fredagen den 3:e mars 2006 på stan:
  • Jeans - morotsbyxa
  • Grå långärmad grej med knappar
  • Grå och svart väst över det
  • Solglasögon - det snöade så mycket och solen var ändå framme. psajkat!
  • Mina beigea stövlar
  • Svart hårband
  • Fredagen på kvällen
  • Replay jeans - stuprör
  • Grå ankel - boots
  • Grått linne
  • Vitt linne
  • Min nya korta kavaj
  • Min nya snyyygga väska
  • Mörkblått hårband - det gillar vi + toffs!
  • olala. vad tiden går snabbt! det är mysigt ialla fall! ;)

    jaa. och dagens outift har jag inte bestämt än faktiskt! det blir shorts och strumpbyxor i alla fall.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0