Nervöst sammanbrott

Let's dance är slut för denna säsong. Och jag vill gratulera Måns och Maria - vilket glamouröst par.
GE MIG STYRKA, mamma och jag satt nästan och grät av lycka, vi vred oss under filtarna :) Weeo. Mycket trevligt att se en sådan tjusig dans alltså! Olala.

Nog om detta. Jag har jobbat idag, och det var den sista dagen också. så kan det gå.
Jag måste göra något bra imorgon, kan tyvärr INTE åka till hockeyn, för jag måste spara varenda korvöre som jag har. ILLA. varför gör jag av med sååå mycket pengar?

Mamma sa det senast idag också. Jag MÅSTE skärpa mig, och jag MÅSTE rensa ur min garderob. Vad ger det att ha kläder där som man INTE kan använda? Ingenting - Nej!
Jag kan hellre ge dem till barnen i Afrika.

Imorgon ska jag införskaffa mig - Godis. Ja tack!

Sov på saken. Det har jag gjort och kommit mig underfund med saker här i livet. Ja visst! Jag tänkte precis en sak när jag vaknade idag och det resulterade i en annan!

När jag låg i min säng (hade sällskap av min gosiga nalle) och tittade ner mot mitt kära lakan (MODOHOCKEYLAKAN) såå kom jag fram till en sak. En bra Sak. Jag vet precis vad som bör göras.
Jag vet Jag vet Jag vet.

(Och tack för ALLA fina kommentarer, de värmer. Ni är såå söta allihop :) Just love.)

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0